Нико Хюлкенберг е пределно наясно, че предизвикателството и очакванията, които го чакат в отбора на Ауди във Формула 1 не са никак малко, но германецът се чувства готов за тях.
По-рано тази година Хюлкенберг беше представен като първия пилот на бъдещия тим на Ауди, които ще влезе в спорта през 2026 година. Тогава германският производител практически ще трансформира екипа на Заубер в собствения си отбор.
Хюлкенберг е бил шокиран от промените в Ауди
За Хюлкенберг това бъдещо партньорство ще е още по-специално, тъй като той ще бъде германски пилот в германски отбор, което определено ще привлече вниманието. Настоящият състезател на Хаас обаче е пределно наясно с това, но категорично отрече неговата националност да е била фактор при избора на Ауди.
Еди Джордан: Ауди допуска фундаментална грешка по пътя към Формула 1
„Голямо предизвикателство е, няма спор. Да отида в Ауди, германски производител, като германски пилот ще привлече много внимание, така че няма да е лесно.
„Моят подход към работата ми няма да се промени. Ще отида там с всичко, което имам и ще се опитам да помогна възможно най-много в и извън колата. Точно това обичам да правя и се надявам заедно ние да сме успешни.
„Разбира се това е специално, защото става дума за германска марка, но националността ми не беше фактор“, заяви Хюлкенберг.
Шампионът в Индикар е претендент за място в Ауди?
Германецът държи рекорда за най-много състезания във Формула 1 без нито едно качване на почетната стълбичка. На своята сметка той има 2017 старта с екипите на Уилямс, Форс Индия, Заубер, Рено, Рейсинг Пойнт, Астън Мартин и Хаас. Неговото най-добро класиране е четвърто място, което той е постигал на три пъти (Белгия 2012, Корея 2013 и Белгия 2016). Надеждите на Хюлкенберг са тази статистика да се промени с екипа на Ауди, който няма да пести никакви ресурси, за да бъде успешен.
Снимки: Gettyimages