Петият нов двигател с вътрешно горене прати Макс Верстапен на 11-о място на старта за Гран При на Белгия, след като той доминира в квалификацията на мократа „Спа”. В неделя Макс успя да си пробие път до 5-ото място, което се превърна в 4-о часове след финала заради наказанието на Джордж Ръсел.
Дали обаче Макс не е заплашен от още наказания заради използването на още нови компоненти? Шефът на Ред Бул Кристиан Хорнър се опита да отговори на този въпрос.
Изненада в Макларън: В Ред Бул са използвали повече подобрения по RB20
„Всичко зависи от това, което ще се случи с моторите, с които разполага Макс, но мисля, че за момента нямаме проблеми”, обясни Хорнър, като Верстапен все още чака да разбере какво ще стане с двигателя, който е в базата на Хонда в Япония.
Джони Хърбърт: Перес е сломен психически
Световният шампион е на границата и при използването на другите компоненти, които са ограничена бройка в рамките на сезона: турбото, двете мотор-генераторни групи, батерията и електронният блок и всеки нов компонент ще му донесе наказание.
Леклер за представянето на Ферари през сезона
Снимки: Gettyimages