Световният моторспорт съвет на ФИА направи обратен завой относно използването на хибридни рали автомобили в Световния рали шампионат (WRC) в следващите два сезона и реши да не ги променя. Решението е от днес на заседанието на съвета в Самарканд, Узбекистан и трябва да успокои настроението сред заводските тимове в WRC, които се възпротивиха на досегашните идеи за промени по колите.
По-рано тази година ФИА и промоутърът на WRC обявиха сериозни промени в техническите правила за следващите два сезона, които предвиждаха премахване на хибридната система от Rally1 колите, намаляване на мощността им и орязване на аеродинамиката им.
![Поглежда ли Кале Рованпера към Льо Ман?](https://sportal365images.com/process/smp-images-production/sportal.bg/27032024/d15c784a-68c8-479b-ae94-496a7fca487d.jpg?operations=crop(0:25:2047:1177),fit(478:270))
Поглежда ли Кале Рованпера към Льо Ман?
Заводските отбори се противопоставиха на това, тъй като промените щяха да им осигурят още разходи и призоваха всички страни да работят заедно по новите правила, които влизат в сила за сезон 2027, като идеята е за тогава да се постигна възможно най-добрия компромис. А и времето до влизането в сила на новите правила е достатъчно, за да бъде привлечен нов или нови участници в Rally1 категорията, като слуховете са за завръщането на Субару и влизането на китайска марка в WRC.
![Мики Биазион отново ще работи за Ланча](https://sportal365images.com/process/smp-images-production/sportal.bg/08062024/359455bd-a2c7-4f79-ada2-3894c5d12990.jpg?operations=crop(2:0:900:505),fit(478:270))
Мики Биазион отново ще работи за Ланча
Снимки: Gettyimages