Мерцедес планира да използва ново задно крило и ново допълнително крило на “Имола”, като целта е това да се комбинира с промени в окачването, за да се избегне прегряването на задните гуми. А промените в окачването са насочени към подобряване поведението на автомобила на по-бавни трасета.
Този сезон в Мерцедес имат сериозни проблеми, свързани със съответствието между симулациите и работата в аеродинамичния тунел и реалното представяне на колата на пистата, което проваля опитите за развитие на W15.
Във Франция: Нюи почва работа във Ферари на 1 октомври
Тимът вече направи промени по пода и ръбовете на пода на колата, а сега трябва да се постигне цялостният ефект на обновения аеродинамичен пакет плюс новите неща в задното окачване. Тото Волф вече обясни, че тимове, които не са заложили на толкова екстремни решения в окачването, като Астън Мартин, постигат по-добри резултати в развитието на колата в хода на сезона.
Какви ще са промените по колата на Ферари за “Имола”?
Снимки: Gettyimages