Двойната победа на Ред Бул в Гран При на Япония в неделя демонстрира превъзходството на RB20 над другите автомобили във Формула 1 този сезон. А на „Сузука” болидът на световните шампиони получи и първите си по-сериозни подобрения в хода на тази кампания.
Съветникът на Ред Бул доктор Хелмут Марко обясни, че новите неща са били много важни за двойния успех на Макс Верстапен и Серхио Перес, но пък дизайнерът на тима Ейдриън Нюи обясни, че пакетът промени е осигурил „малка крачка напред” в представянето на колата на пистата. И най-интересното, Нюи е уверен, че Ред Бул са щели да спечелят и без новите неща.
Кой е в списъка на Волф за заместник на Хамилтън?
„Важното е, че данните, които събрахме от колата отговарят на тези, които бяхме получили по време на изпитанията в аеродинамичния тунел – обясни Нюи пред Sky Sports. – Това е малка стъпка напред. Мисля, че и без тези неща щяхме да се справим този уикенд. Всички сме наясно, че в един момент разликите ще намалеят и затова продължаваме да натискаме и да работим сериозно.”
В Испания: Сайнц отказва да е №2 във Ферари
След доминацията през 2023 мнозина очакваха, че новият RB20 ще прилича на предшественика си, но Нюи е на друго мнение.
Още часове на симулатора за Леклер
„Основните аеро принципи са същите от 2022 насам, но това сега е много по-екстремна версия на концепцията, макар и тя да се развива в една и съща посока – обясни Нюи. – Това е заслуга на екипа в базата, ние имаме страхотен тим инженери. Както съм казвал и преди, това е третата еволюция на концепцията от 2022 година.”
Китай иска втори старт във Формула 1
Снимки: Gettyimages