Световният шампион Макс Верстапен получи нова задвижваща система за днешните сесии в Мелбърн, най-важната от които е квалификацията за Гран При на Австралия днес. Смяната е станала преди третата свободна тренировка, за да е напълно готова колата му за квалификацията, като това постави под сериозно напрежение екипа.
Макс завърши втори в третата тренировка, а вчера беше втори в двете петъчни тренировки.
Леклер с малък аванс пред Верстапен в третата тренировка
Причината за смяната на задвижващата система е грешка на Макс в петък – в първата тренировка той изпусна състезателната траектория в завой №10, мина през бордюрите и повреди пода на колата, а след това се оказа, че има и други поражения по шасито. Докато механиците работеха по колата на Макс той пропусна първите 20 минути от втората петъчна тренировка. А смяната на мотора е била предприета, за да се елиминират притесненията, че ударът може да се отразил на задвижващата система.
Макларън вече има нов собственик
Така Верстапен получава втория от общо 4 двигателя, на които има право тази година, в едва третия състезателен уикенд.
21-о място за Никола Цолов в първото състезание в Мелбърн
Снимки: Gettyimages