Бившият световен шампион в MotoGP Фабио Куартараро записа поредният труден старт на сезона и като че ли вече е загубил вяра, че Ямаха може да му осигури мотоциклет, с който отново да се бори за титлата.
В спринта в Катар Куартараро финишира 12-и, на 13 секунди от победителя Хорхе Мартин, а в неделната надпревара остана 11-и, на 18 секунди от световния шампион Франческо Баная, който пресече първи финала. Куартараро на няколко пъти през миналата година предупреди Ямаха, че тимът трябва да положи повече усилия, за да го убеди да остане, но след Катар призна, че досега не е изоставал толкова много от лидерите. Което прозвуча като присъда на отношенията му с японската марка.
Куартараро: Не знам дали ще успеем да финишираме
Пазарът на пилоти в MotoGP вече набира скорост, като Априлия разполага с две много желани места. Алейш Еспаргаро е голямата звезда на марката, но е много вероятно той да остане ангажиран със заводския тим само до края на 2025. Маверик Винялес от своя страна трябва да докаже, че има и силно състезателно темпо, не само отлична скорост в квалификациите. И отделно от това, плановете на Априлия да изгради все по-тесни отношения с Тракхаус, включително и с доставка на заводски мотори, прави интересни и местата в американския тим.
Дукати: Не беше толкова лесно да удължим договора на Баная
Според непотвърдена информация, Куартараро и главният изпълнителен директор на Априлия Рейсинг Масимо Ривола вече са започнали преговори, като се предполага, че за Гран При на Франция през май ще има резултат, който да бъде официално обявен.
Лука Марини за началото на сезона на Хонда в MotoGP
Снимки: Gettyimages