Тимът на Майкъл Андрети, подкрепян от Кадилак и гиганта Дженерал Мотърс все още не е успял да се договори с Либерти Медия и Формула 1 за влизането му в световния шампионат, но това не пречи на подготовката и работата по автомобила, който отборът иска да използва за сезон 2026.
Американците използват аеродинамичния тунел на Тойота в Кьолн откъдето се появи и снимка на модела им за автомобил по правилата на сезон 2024, като той ще е основата за създаването на първия болид, който трябва да започне тестове през 2025 година, стига влизането в спорта на тима да бъде потвърдено скоро.
Андрети Кадилак продължава с подготовката си за влизане във Формула 1
Специалистите отбелязаха сходството на модела на Андрети с колите на Ред Бул от последните два сезона, като все още няма отговор на въпроса до каква степен инженерите на новия тим са успели да “разчетат” концепцията, заложена в RB19 и да продължат развитието на идеите на Ейдриън Нюи. По подобна рецепта от края на 2022 насам няколко отбора във Формула 1 успяха да постигнат значителен прогрес, като основно става дума за Астън Мартин и Макларън.
Прогноза: Хаас може да продаде тима си на Андрети
Андрети увеличава хората, които работят в базата до “Силвърстоун”, като скоро екипът ще се прехвърли по-голяма сграда, а паралелно с това в централата на Дженерал Мотърс Моторспорт в Шарлът работи друг екип, който също има задачи, свързани със създаването на автомобила на тима. В Англия се трудят около 70 човека, а в Щатите - 50, което разбира се е далеч от необходимото, за да работи един отбор от Формула 1 на пълни обороти.