Новият автомобил на Хаас за сезон 2024 във Формула 1 ще бъде създаден от нулата. Това обяви шефът на тима Гюнтер Щайнер.
През 2023 колата на американския тим се представяше добре в квалификациите, но състезателното темпо на Нико Хюлкенберг и Кевин Магнусен беше много ниско заради сериозното износване на гумите. Тимът направи само една голяма модернизация на болида в хода на сезона, но тя не даде очакваните резултати и Хаас се озова на последното място в класирането на конструкторите.
![Хюлкенберг каза кога е започнало изоставането на Хаас](https://sportal365images.com/process/smp-images-production/sportal.bg/30102023/e0b67277-7e84-4db4-b421-45e4f78ba2cf.jpg?operations=crop(16:40:1024:607),fit(478:270))
Хюлкенберг каза кога е започнало изоставането на Хаас
„Подобренията и новите неща по колата не дадоха никакъв резултат – призна Щайнер. – В един момент вече нямаше смисъл да пробваме нови неща по колата, знаехме, че няма да има смисъл и колата ни няма да стане по-бърза. В аеродинамичния тунел стана ясно, че не постигаме никакъв прогрес. За Остин подготвихме нова версия на автомобила ни, променихме концепцията и похарчихме много пари.”
![Щайнер: Пазарът на пилоти за 2025 ще отвори рано](https://sportal365images.com/process/smp-images-production/sportal.bg/17112022/e25a29c3-d869-4696-9e17-55835ac211ed.jpg?operations=crop(0:33:1024:609),fit(478:270))
Щайнер: Пазарът на пилоти за 2025 ще отвори рано
За състезанието в Остин Хаас вече разполагаше с автомобил с по-ниско аеродинамично притискане и с по-добър баланс, но пък това се оказа проблем за Хюлкенберг, който се върна към предишната версия на VF-23.
![Колко пари ще загубят другите отбори заради Андрети?](https://sportal365images.com/process/smp-images-production/sportal.bg/25102023/a987e1aa-cd98-434b-92e6-4d4cdfb06aa4.jpg?operations=crop(0:66:1024:642),fit(478:270))
Колко пари ще загубят другите отбори заради Андрети?
„За сезон 2024 ще използваме напълно нов автомобил, започнахме създаването му от нулата и ще го развиваме в хода на сезона, за да може колата да е по-лесна за каране, да допада повече на пилотите и да става все по-бърза”, допълни Щайнер.
Снимки: Imago