Манчестър Юнайтед преговаря с нов спонсор на екипите, който да замени TeamViewer. Двете страни са в доста напреднали разговори и е много вероятно да се стигне до сделка, пише "The Athletic".
"Червените дяволи" подписаха 5-годишен договор с TeamViewer през 2021 година, но по всичко личи, че той няма да бъде изпълнен докрай. Контрактът бе на стойност 235 млн. паунда или 47 млн. паунда на година. От TeamViewer обаче изпитват трудности да изплащат тези суми, тъй като акциите на компанията се сринаха със 70% на борсата. Освен това тя отнася доста критики от свои инвеститори, че плаща твърде много пари за спонсорски договори, тъй като тя спонсорира и тима на Мерцедес във Формула 1. Така обаче намаляват печалбите.
Гигс призова Глейзър да продадат Манчестър Юнайтед
От Юнайтед са постигнали договорка с TeamViewer да премахнат логото на компанията си от екипите, веднага след като се намери нов спонсор. Все пак софтуерната компания ще продължи да работи с английския гранд, като ще бъде в ролята на официален партньор на клуба до изтичане на договора им през 2026 г.
Почти сигурно TeamViewer ще остане на екипите на "червените дяволи" до края на този сезон, тъй като от клуба не искат да променят дизайна на фланелките по средата на сезона. От догодина обаче Юнайтед ще има нов спонсор, като почти сигурно това ще бъде технологичния гигант Qualcomm. Преговорите между двете страни вече текат и са в напреднала фаза, като се очаква да подпишат доста солиден договор, при който в касата на английския клуб ще влизат по 60 млн. паунда на година. Това ще е доста по-добра сделка от тази с TeamViewer и ще се долижи до тази с Chevrolet, която бе на стойност 64 млн. паунда на година.
Юнайтед от 2022 година насам вече работи с Qualcomm, като промотира бранда на компанията - Snapdragon, използвайки го като наименование на лятното си турне. Освен това Qualcomm работи като съветник на "червените дяволи" по отношение на подобряване на мрежовата свързаност на "Олд Трафорд", където досега имаха сериозни проблеми с осигуряване на добър сигнал за телефоните на феновете на стадиона.
Qualcomm ще се превърне в едва седмият спонсор, чието име ще стои на екипите на Манчестър Юнайтед, откакто клубът подписва с Sharp през 1982 г. Досега "червените дяволи" са носили логото още на Vodafone, AIG, AON, Chevrolet и в момента TeamViewer.
Carlsberg "Домът на Феновете" е новата секция на Sportal.bg за игри. С регистрацията си Вие ще можете да персонализирате Вашето съдържание и да участвате в нашите игри за страхотни награди.