Пистата „Силвърстоун“ във Великобритания е една от най-изискващите към задвижващите системи на колите от Формула 1. Именно поради тази причина отборът на Ред Бул избра именно този уикенд да инсталира третите двигател с вътрешно горене, турбо компресор, MGU-H и MGU-K в болидите на Макс Верстапен и Серхио Перес.
Пилотите са лимитирани до четири бройки от тези компоненти в хода на сезона, а за всяка допълнително те ще получават наказание. Първата допълнителна бройка от всеки компонент носи санкция от 10 места назад на стартовата решетка, а всеки следващ по 5 позиции.
Верстапен пред Перес и Албон в първата тренировка във Великобритания
Освен Верстапен и Перес нови задвижващи системи този уикенд ще има още за Джордж Ръсел и Ник де Врийс. И двамата също сменята своите ДВГ, турбо, MGU-H и MGU-K, които за тях са третите за годината.
След отпадането си в Австрия миналата седмица Нико Хюлкенберг сменя своите ДВГ, турбо и MGU-H, слагай своите четвърти бройки за сезона. Германецът смени същите компоненти и на „Ред Бул Ринг“ миналата седмица.
Верстапен, Перес, Ръсел и Де Врийс ще разчитат на своите четвърти, от осем разрешени, изпускателни системи за годината. Хюлкенберг пък ще използва своята пета изпускателна система.
Нови скоростни кутии този уикенд ще има за Перес и Хюлкенберг. За Перес това ще е третата трансмисия от четири разрешени за годината, докато за Хюлкенберг това е последната скоростна кутия преди наказанията.
Снимки: Gettyimages