Днес в Маранело екипът на Ферари ще обсъжда трудностите, които има в стратегически план в състезателните уикенди. В състезанието в неделя италианците се справиха отлично с един бокс и поеха риска да не вкарат пилотите си за нови гуми при колата на сигурността, което им донесе добри резултати. Но в събота в бокса цареше пълен хаос по отношение на това с какви точно гуми трябва да е Шарл Леклер, който показа, че може да се бори за първото място на старта с Макс Верстапен. Леклер и Сайнц останаха 10-и и 11-и на старта, което накара доктор Хелмут Марко да коментира, че това е донесло облекчение в Ред Бул, тъй като колата на Скудерията е била по-бърза в Монреал в сравнение с RB19.
“Трябва да обсъдим какво точно се случи - обясни Васьор, който потвърди, че му се е наложило да помирява Леклер и екипа му след случилото се в квалификацията. - Факт е, че това, което се получи в събота не беше добро. Когато Шарл искаше сликове дъждът вече идваше, а ние искахме да запише една обиколка с гумите интермедия и след това да пробваме нещо друго.”
Васьор се съгласи с критиките, които бяха отправени към Ферари след квалификацията.
Перес: Притеснен съм, че не успях да догоня колите на Ферари
“Не можем да кажем, че сме се справили добре в квалификацията - призна французинът. - Имахме страхотно темпо, но завършихме на 10-о и 11-о място. Това означава, че някъде нещо се е объркало.”
Доктор Марко: Ферари бяха по-бързи, но тръгнаха много назад
Снимки: Gettyimages