Алейш Еспаргаро видимо кара с голям дискомфорт в хода на вчерашните тренировки за Гран При на Италия в MotoGP, а това бе особено видимо след неговото падане в хода на първата подготвителна сесия на „Муджело“.
Испанецът имаше една наглед лека катастрофа на последния завой на италианското трасе в средата на първата тренировка, но след нея той повече не се върна на пистата до края на сесията. В следобедната тренировка той все пак успя да стигне до топ 10 в общото класиране с една много силна обиколка в самия край на сесията.
След нейния край той застана пред медиите на пистата и говори за своите контузии и как се е стигнало до тях. Испанецът призна, че вината за тях е изцяло негова, тъй като той е гледал своя телефон, докато е карал колелото си на пистата в четвъртък.
„Беше глупаво нещо. Решиха да изляза за два часа и понеже беше мъгливо реших да карам само на пистата, защото е по-безопасно. Тъй като бях на пистата аз бях малко по-релаксиран и използвах телефона си, което беше много глупаво и има голям катастрофа. Нараних си гърба, ръцете и всичко, но не това е най-големият проблем.
„Петата ми е разрушена, изпитвам сериозни болки, има много кръв в петата ми. За втората сесия източихме част от кръвта, но пак имаше сериозни болки. Болките са толкова сериозни, че не мога да използвам задната спирачка.
„Вече много пъти се извиних на отбора. През целия ден бях много внимателен и само в последната обиколка рискувах, за да вляза в топ 10. Ще направя същото и в неделя“, обясни Еспаргаро.
„Изпитвам сериозни болки. В кариерата си съм се състезавал с различни контузии. Чупил съм си ръцете, оперирал съм се и след една седмица съм бил на мотора, без проблеми. Имал съм много случаи на инфилтрация. Миналата година на „Силвърстоун“ имах инфилтрация на лявата пета и се състезавах с неделя, нямаше проблеми.
„Но сега няма нищо счупено и пак петата ми е пълна с кръв. Имам някакъв проблем със сухожилията, ще разбера в понеделник, но със сигурност има нещо, което не е костта, което не ми позволява да използвам задната спирачка. Когато се опитам да използвам задната спирачка болката е неописуема. Прости си държах крака върху степенката и използвах само предната спирачка, което ограничаваше нашето представяне, но все пак стигнах до топ 10“, добави още испанският пилот на Априлия.
Снимки: Imago | Снимки: Gettyimages