За Гран При на Азербайджан Ферари не използва кой знае колко подобрения по SF-23, все пак тимът използва задно крило, осигуряващо по-слабо притискане и двоен пилон, на който той да се опира. Другото подобрение беше новата форма на горната част на А-раменете на предното окачване.
Шарл Леклер спечели двете квалификации и се качи на подиума в неделя, но в хода на състезанието той и Карлос Сайнц бяха изключително внимателни при работата с гумите. Това позволи на Фернандо Алонсо да се доближи до третото място, но след като от бокса увериха Леклер, че гумите му ще издържат без проблеми до финала, той веднага започна да дава времена, съизмерими с тези на борещите се за победата Серхио Перес и Макс Верстапен.
Според различни източници на италианските медии, този уикенд в Маями също няма да видим кой знае какви промени по колата на Ферари, като големият пакет подобрения ще се появи на „Имола” и в Испания след това.
В Италия: Малка стъпка напред за Ферари
Работата с гумите отново се оказа основният проблем на Ферари, като Леклер нямаше проблеми да се задържи пред пилотите на Астън Мартин и Мерцедес, но също така нямаше и темпо, за да гони Серхио Перес. В Скудерията са успели да намерят най-добрите настройки за поведението на колата според изискванията на Леклер, като акцентът е върху поведението на предницата, но все още точният баланс на колата не е налице. С оглед на характеристиките на трасето в Маями обаче, там SF-23 ще се чувства по-добре и Леклер отново ще е фаворит, поне за квалификациите.
Леклер: В състезанията Ред Бул нямат съперници
Снимки: Gettyimages