Пред началото на уикенда за Гран При на Австралия седемкратният световен шампион Люис Хамилтън се оплака от своята позиция в кокпита на W14 и как тя не му позволява да усеща поведението на задната ос на болида на Мерцедес както би му се искало.
Отговорът на тези думи на британеца не закъсня и от лагера на „Черните стрели“ разкриха, че вече работят по подобрения за задното окачване, които да дадат на Хамилтън желаното усещане. Очаква се този ъпдейта да бъде на разположение на британеца и неговия съотборник Джордж Ръсел още за Гран При на Азербайджан в края на месеца.
Хамилтън се оплака от позицията си в кокпита на W14
Техническият ръководител на Мерцедес Джеймс Алисън също така разкри, че в Бракли ще се възползват максимално от дългата пауза между стартовете в Австралия и Азербайджан, за да подобрят и притискането на W14.
„Работим колкото можем по-усилено във въздушния тунел, за да открием повече притискане – каза Алисън. – Продължаваме работата си в дизайнерските отдели, за да конвертираме намереното във въздушния тунел в реално представяне на пистата.
„Също така ние ще работим и върху нови механични компоненти, нови части за окачването, които трябва да подобрят баланса на колата и да я направят по-лесна за каране, което да даде повече увереност на пилотите да натискат до лимита. Разбира се няма да забравим и нашата стандартна подготовка за всеки уикенд в симулатора, за да разполагаме с добри настройки още от началото на уикенда“, заяви още Алисън.
Въвеждането на подобрения по време на Гран При на Азербайджан може да се окаже нож с две остриета за всеки един от тимовете, тъй като в Баку ще се проведе първият от общ шест спринта за сезона. Това означава, че за пилотите и отборите ще има само една тренировка, в която те да анализират представянето на новите компоненти и да намерят правилните настройки за уикенда.
Снимки: Gettyimages