Бившият вицепрезидент на Националната баскетболна асоциация на САЩ и Канада (НБА) Дан Росомондо е новият търговски директор на MotoGP. Новината за привличането на Росомондо бе потвърдена от притежателите на търговските права на световния шампионат – Dorna Sports.
В MotoGP Росомондо ще отговаря за разпределението на медийните права на шампионата, за глобалните търговски партньорства и за екипа за дигитален бизнес. Росомондо ще встъпи в длъжност следващата седмица, по време на уикенда за Гран При на Америка на „Пистата на Америките“ край Остин, щата Тексас.
„MotoGP е наистина глобален спорт, който комбинира технологичните иновации със способностите и атлетизма на пилотите. Те са героите на шоуто и спортът е вълнуващ за наблюдаване“, заяви Росомондо.
„В момента MotoGP е в перфектната позиция да култивира сегашната си фенска база и в същото време да привлече нова аудитория. Спортът е много бърз и страстта на пилоти, хората в падока и всички фенове е нещо специално. Когато се запознах с Кармело (Еспелета), Енрике (Еспелета) и Карлос (Еспелета) нашите виждания за спорта и бизнеса бързо си съвпаднаха. Много се вълнувам да започна работата си на тази нова позиция“, каза още Росомондо.
Снимки: MotoGP