Ферари загуби два от големите си спонсори преди началото на сезон 2023 във Формула 1 – блокчейн компанията Velas и производителят на полупроводници Snapdragon. Според непотвърдена информация, раздялата с двете компании отваря дупка с размер 55 милиона долара в бюджета на Скудерията за предстоящия сезон.
Още в четвъртък обаче на сайта на Скудерията се появиха две нови имена сред спонсорите и партньорите на тима. Официално търговския департамент на тима отваря врати в понеделник, но от отбора държаха да покажат, че спонсорските позиции на борда на колите на Шарл Леклер и Карлос Сайнц не могат да останат дълго незаети.
Новите партньори на Ферари са румънският производител на антивирусни програми Bitdefender и индийската технологична компания HCL Software. Индийците вече бяха спонсор на Ферари – за Гран При на Абу Даби на финала на сезон 2022.
Дупка с размер 55 милиона долара в бюджета на Ферари
Според източници от тима, парите от двата нови спонсора не надхвърлят споменатите 55 милиона долара, но са „съизмерими с тази сума”, а договорите с двете компании са „многогодишни”.
Д-р Марко: Трябва да се страхуваме повече от Мерцедес, отколкото от Ферари
Ферари ще представи новия си автомобил на 14 февруари и тогава ще можем да видим колко рекламни площи получават новите партньори на тима.
Снимки: Gettyimages