Мерцедес пробва ново предно крило за W13 в Остин този уикенд, като новият елемент е само един екземпляр и идеята беше да се използва и на двете коли в Мексико.
Но дизайнът на новото крило предизвика оспорвана дискусия от момента, в който фотографите успяха да направят първите му снимки. Проблемът се оказаха петте стабилизатора, разположени между двата най-горни хоризонтални елемента на крилото. В началото се смяташе, че става въпрос за обикновени свръзки-подпори, но след това се разчра, че тези стабилизатори също имат аеродинамична роля, тъй като са разположени под различен ъгъл спрямо крилото и също така сочат навън спрямо посоката на движение.
Според главния инженер на Мерцедес Андрю Шовлин промените в крилото осигуряват по-ниско притискане в отделни зони на крилото, както и по-добре насочена въздушна струя към спирачките за по-добро охлаждане.
Хамилтън: Бабуните в Остин са ужасни
Снощи обаче стана ясно, че техническите делегати на ФИА няма да одобрят този дизайн на предното крило, тъй като стабилизаторите са твърде големи.
Снимки: Gettyimages