НБА представи преработено мобилно приложение, което ще помогне на феновете да се доближат повече до играта, като предлага по-добри опции за стрийминг и достъп до повече акценти възможно най-близо до реалното време, съобщиха от Националната баскетболна асоциация на САЩ и Канада.
Приложението се разработва повече от две години. Плановете за проекта започват сериозно около месец преди спирането на НБА заради пандемията от коронавирус през март 2020 година. То използва изкуствен интелект, за да предостави на феновете този вид съдържание, което биха искали, независимо дали гледат мач от самата зала или някъде другаде.
Това е най-новият елемент в стратегията на НБА, разработена директно за потребителите. Предложенията за абонамент на Лигата - NBA League Pass и NBA TV, са интегрирани в приложението, с по-високо качество на видеото, подобрено качество и някои езикови опции. Цената на League Pass също е намалена от 99.99 до 129.99 долара за целия сезон в зависимост от закупения пакет. Вече се предлага и само месечен абонамент.
Приложението дава възможност за нови начини феновете да виждат статистика и акценти, като се докосват до всички гледни точки на съдържанието. Сред другите акценти на приложението са достъп зад кулисите до играчи и до отбори, достъп до пресконференции след всички мачове, нови предавания, включително седем епизода на пътя на Голдън Стейт към миналогодишната титла, наречен "Gold Blooded" и разказан от ветерана Андре Игуодала, както и възможност за гледане на стотици архивирани НБА мачове. На феновете също ще бъде даден шанс да се присъединят към NBA ID, безплатна програма за награди на привържениците.