В началото на сезон 2022 във Формула 1 отборът на Ред Бул имаше значително предимство в максималната си скорост на правите спрямо тима на Ферари. Именно това позволи на „Биковете“ и най-вече Макс Верстапен да надделеят над Скудерията по време на състезанията в Джеда и Маями.
В последните два кръга във Великобритания и Австрия обаче разликата между представянето на RB18 и SF-75 на правите не бе голяма, като това бе и една от причините Ферари да запише две поредни победи. С тях те прекъснаха серията от шест поредни успеха на „Биковете“, които спечелиха всички състезания между Гран При на Емилия-Романя и Гран При на Канада.
Според ръководителя на Ферари Матиа Биното непредъкът на Скудерията в това отношение се дължи по работата, която бе свършена в посока оптимизацията на системата за намаляване на челното съпротивление (DRS).
„Имахме дефицит спрямо Ред Бул, в това няма съмнение, най-вече в DRS зоните. Разликата идваше от ефективността на техния DRS, в сравнение с нашия, ние рабитхме много по него. Новото задно крило, което въведохме с Шарл в Канада беше и на двете коли във Великобритания.
„С новото задно крило намалихме разликата, която имахме в скоростта. Все още имаме известно изоставане, но то е незначително“, обясни Биното.
Снимки: Imago | Снимки: Gettyimages