Левски почти сигурно ще се раздели с испанската марка за екипировка "Хома", но не е ясно с коя друга ще я замени на "Герена". Смяташе се, че фаворит е "Адидас", с които "сините" бяха партньори до 1999 година, но след това двете страни така и не се сближаха отново.
Като причина за това се изтъкваше, че немците не правят отстъпки, ако клиентите им не покрият определена квота за запалянковци. Както и неразбирателство около представителите им у нас. Така легендарната марка не стъпи нито веднъж на "Герена" през XXI-и век.
Левски събра над половин милион лева за 8 дни
Сега обаче "Адидас" ще трябва да води борба за Левски с най-големият си конкурент – "Найк", пише "Мач Телеграф". Американският гигант също е хвърлил сериозно око на "сините", които в момента чупят всякакви рекорди по продажба на фланелки.
Затова на "Герена" са получили мостри, както и оферти, над които в момента се умува. Левски два пъти носи "Найк" в последните години, но така и не успя да стигне до трайно сътрудничество.
Carlsberg "Домът на Феновете" е новата секция на Sportal.bg за игри. С регистрацията си Вие ще можете да персонализирате Вашето съдържание и да участвате в нашите игри за страхотни награди.