Валентино Роси разкри, че е успял да се сдобри с някои от най-големите си врагове в MotoGP, като сред тях попадна и австралиецът Кейси Стоунър. Роси сложи край на кариерата си през 2021 година и си тръгна със 7 световни титли в най-големия клас в световния шампионат и общо 9 след 26 години в първенството на планетата.
Успехите на Валентино го превърнаха в световна знаменитост, но в същото време италианецът имаше сериозни проблеми в отношенията си с някои от съперниците си на пистата.
В края на миналата година Марк Маркес потвърди, че уважава Роси за постиженията му в MotoGP, но допълни, че двамата “все още нямат добри отношения” след инцидентите между тях в Малайзия през 2015 и Аржентина през 2018.
Маркес отново има проблеми със зрението
В крайна сметка обаче Роси успя да се сдобри с Макс Биаджи, Хорхе Лоренцо и Стоунър, като австралиецът специално е поздравил Доктора за това, че наскоро стана баща.
Хорхе Лоренцо е щял да спечели още две титли, ако е бил останал в Дукати
“Двамата с Кейси се сдобрихме - потвърди Роси пред италианския вестник Il Giornale. - Той често ми праща съобщения от Австралия, пита ме как е бебето. Освен това, с него се виждаме често. Сдобрих се и с Лоренцо, той вече ми е приятел. Дойде на 100-километровото състезание, което организирам в ранчото ми. Същата вечер си направихме купон с танци. Също така се сдобрих и с Макс.”
Валентино Роси стана баща
Роси разказа повече за историята си с Макс Биаджи - предишната голяма звезда на Италия до появата му.
“Аз бях никой, а Макс беше номер 1 в Италия, един от най-бързите в света, а започнах да се заяждам с него - обясни Валентино. - Бях гадно копеле. Но всичко вече е в миналото. Вече сме по-близки, а на пистата бяхме силни съперници.”
Валентино Роси: Майка ми ме притискаше да отида във Формула 1
Роси отрече възможността да се върне за едно или две състезания в MotoGP с мотор на неговия тим VR46 Racing Team.
“Когато се качиш на мотоциклет от MotoGP, трябва да имаш цел - обясни Валентино. - Това е брилянтен мотоциклет, който е много бърз и няма смисъл да караш на 75 процента. Но не ми липсва MotoGP.”
Кариерата на Доктора продължава с GT3 автомобил, като ще участва в GT World Challenge Европа и ще кара Audi за белгийския тим WRT, а сезонът стартира този уикенд на “Имола”.
Снимки: Gettyimages