Sportal.bg
Използвай App-а за
по-добро усещане
Отвори

Бергер с остра атака срещу Астън Мартин

Бившият пилот във Формула 1 и настоящ шеф на пистовия шампионат DTM Герхард Бергер неочаквано атакува новия шеф на Астън Мартин в световния шампионат Майк Крак, както и срещу собственика на тима Лорънс Строл. Смяната на върха в Астън Мартин стана през зимата, като Отмар Шафнауер напусна и отиде в Алпин, а на мястото му дойде бившият състезателен шеф на БМВ Майк Крак, който днес има рожден ден.

Себастиан Фетел вече е работил с Крак и се изказа положително за него, но се оказа, че и Бергер го познава, но е на друго мнение.

Астън Мартин: Трябва да убедим Фетел да остане
Астън Мартин: Трябва да убедим Фетел да остане

“Не вярвам в хората, които сега са начело на Астън Мартин - заяви 62-годишният австриец. Сега дойде нов шеф, Крак от БМВ. Докато работех с БМВ изобщо не го помня, но знам, че е работил в Заубер, а в последно време в БМВ се е занимавал с технически въпроси. Трябва да кажа, че изобщо не съм впечатлен от успехите му. БМВ не бяха особено силни в DTM, а Формула 1 е съвършено друго ниво. Така че не знам как ще се сработи с хората, които са в отбора преди него. Ако успее да ме убеди, че не съм прав, ще се изненадам, но едва ли ще стане. Смятам, че със сегашното си ръководство Астън Мартин едва ли ще мине напред.”

Хюлкенберг сменя Фетел в Астън Мартин
Хюлкенберг сменя Фетел в Астън Мартин

На уточняващ въпрос към Бергер дали той включва в ръководството на тима и собственикът Лорън Строл, той отново отговори категорично.

Отборът на Астън Мартин привлече шефа на аеродинамиката в Ред Бул
Отборът на Астън Мартин привлече шефа на аеродинамиката в Ред Бул

“Всъщност, да. Лорънс разбира отлично автомобилния премиум сегмент, справя се с финансовите въпроси. Тимът разполага с бюджет, има аеродинамичен тунел, има технически ресурси. Но Лорънс не е инженер и зависи от своя технически екип. А да събереш технически екип във Формула 1 не е никак лесно, повярвайте ми. Тук става въпрос за дългосрочен проект, както работеше Ейдриън Нюи в Ред Бул или както е в Мерцедес. Сега Мерцедес са много силни, но си спомнете колко години им бяха необходими, за да стигнат до това ниво. Ферари винаги са имали възходи и падения… Въпросът е да намериш правилния човек, а той да събере всички останали. Точно това в момента прави Андреас Зайдъл в Макларън. В Астън Мартин в момента няма такава фигура.”

Последвайте каналите ни в:

Снимки: Gettyimages

Още от Моторни спортове

Виж всички

Водещи Новини

Видео акценти