Рекламният регулатор (ASA) на Великобритания забрани две от рекламите на Арсенал, с който клубът промотира т.нар. Фен токени, които са специфична форма на криптовалута. Причината за това е, че според регулиращия орган клубът подвежда привържениците относно риска от инвестиране в криптовалути. Клубът е обвинен в това, че се "възползва от неопитността или доверчивостта на потребителите". От Арсенал са отговорили, че ще изискат независим преглед на решението и мотивите на ASA.
Все по-голям брой футболни клубове се ангажират с криптоактиви. Уотфорд, например, рекламира на фланелките си платформа за търговия с криптовалута. Барселона и Ювентус също предлагат собствени фен токени на своите привърженици, както и т.нар. "незаменими токени" (NFT), които потенциално могат да се окажат доста доходоносни за клубовете.