Нова кампания "До всеки истински играч, стои друг играч" за една от най-успешните бетинг компании в България efbet

Нова кампания "До всеки истински играч, стои друг играч" за една от най-успешните бетинг компании в България efbet
Нова кампания До всеки истински играч, стои друг играч за една от най-успешните бетинг компании в България efbet.

Международният бранд efbet съвсем наскоро отбеляза 30-годишнина. Дори и в момента можем да забележим присъствието на 30% повече бонус, релевантно с годините професионална практика на рожденика, а през януари стартира мащабна кампания с едни от най-разпознаваемите лица в България.

Като генерален спонсор на родното футболно първенство efbet Лига‘ и редица други спортни федерации и имена, очаквано е операторът да избере български спортисти и звезди. Главни действащи лица в рекламното видео и цялостната комуникация са Николета Лозанова, Ники Михайлов и Валери Божинов, като основен лайт мотив на реклмата е До всеки истински играч, стои друг играч

Кампанията, започнала с тийзър, е дело на една от най-успешните творчески агенции „Saatchi & Saatchi”, а последвалите коментари и отзвук в интернет пространството (и не само) са доказателство за големия интерес и качеството на продукцията. Предимно позитивно, шеговито, а дори и мотивиращо е въздействието, което предизвика 40-секундното видео.

Освен имиджовата кампания и все по-атрактивните бонуси и предложения, efbet предлага и тематични игри и предложения. Например този февруари във връзка провеждането на Australian open /8-21 февруари/, както и месецът на любовта, българският букмейкър тематично подарява 28 тенис ракети HEAD – висок клас. Играта се провежда във Facebook профила на букмейкъра. Логично периодът на играта съвпада с датите на турнира, а споменавайки месеца на любовта - разбира се е помислено и за двата пола, както за силния, който най-често се асоциира със спортните събития и залагания (за участие за една от 14 мъжки тенис ракети), така и за нежния пол (за участие за една от 14 дамски тенис ракети). Пълните условия на играта може да видите в страницата на efbet, където на 25 февруари ще бъдат обявени и спечелилите, или тук.


 

 



Следвай ни:

Carlsberg "Домът на Феновете" е новата секция на Sportal.bg за игри. С регистрацията си Вие ще можете да персонализирате Вашето съдържание и да участвате в нашите игри за страхотни награди.

Регистрирай сe

Още от БГ Футбол

Виж всички