"Карлсберг" поздравява феновете на Ливърпул по света със специална лимитирана серия кенове

"Карлсберг" поздравява феновете на Ливърпул по света със специална лимитирана серия кенове
"Карлсберг" отпразнува дългоочакваната титла на Ливърпул във Висшата лига на Англия с лимитирана серия "кенове за шампиони", предназначена за футболните фенове в 25 държави по света. В специалните опаковки емблематичният зелен цвят на "Карлсберг" е заменен с червен – този на Ливърпул. "Шампионският" кен съдържа също така емблемата на футболния клуб и подписите на играчите, а думите "от 1847" (препратка към 173-годишната история на "Карлсберг") са заменени с "Шампиони, 2020 и напред".
Ливърпул стана шампион в тазгодишното издание на Висшата лига, след като Манчестър Сити падна от Челси вчера вечерта, а ден по-рано мърсисайдци победиха Кристъл Палас. Шампионската титла на Ливърпул е резултат от невероятния сезон на тима и е факт 7 мача преди финала.
Феновете в 25 държави по света, сред които и България, ще могат да открият специалната лимитирана серия кен опаковки в избрани търговски обекти, докато празнуването на победата продължава в дигиталните канали на "Карлсберг".
Луис Бах, ръководител "Глобални спонсорства" в "Карлсберг", коментира: "Радваме се, че имаме възможност да отпразнуваме този забележителен сезон с почитателите на Ливърпул по света. Нашата роля е да правим все по-добър футбол, за да радваме феновете, и се надяваме, че сме направили тази победа още по-сладка за тях."
Партньорството между "Карлсберг" и Ливърпул е сред най-дългите в историята на Висшата лига, като обхваща 27 сезона. През 2019 г. "Карлсберг" съвместно с майстори-пивовари и учени от Лабораторията в Копенхаген разработиха червена специална бира за феновете на Ливърпул. Червеният дизайн на етикета, бутилката и течността имаха за цел да отпразнуват решението на Бил Шанкли да облече тима в изцяло червени екипи – защото червеното е цветът на победата. Повече за партньорството между "Карлсберг" и Ливърпул можете да откриете на адрес: https://www.carlsberg.com/en/liverpool-fc-carlsberg/
За "Карлсберг"
Стремежът на "Карлсберг" към съвършенство започва през 1847г., когато Й. К. Якобсен основава пивоварната си компания в Копенхаген. Днес ние не спираме да се развиваме, за да радваме потребителите си по целия свят. Научете повече на: carlsberg.bg
За "Карлсберг Груп"
"Карлсберг Груп" е една от водещите пивоварни компании по света, с голямо портфолио от бири и други марки напитки. Нейният водещ бранд – "Карлсберг" – е една от най-популярните марки бира в света, а "Балтика", "Карлсберг" и "Туборг" са сред осемте най-големи марки в Европа. В глобалната компания работят близо 41,000 души, а нейните продукти се продават на повече от 150 пазара. Научете повече на: www.carlsberggroup.com
За Футболен клуб Ливърпул

    •    Основан през 1892 г., ФК Ливърпул е един от най-емблематични и известни футболни клубове в света. Отборът е спечелил 19 титли във Висшата лига на Англия, седем трофея от ФА Къп, осем отличия от Купата на лигата, шест титли от Шампионската лига на УЕФА, три трофея от Лига Европа (купата на УЕФА), три европейски Суперкупи и 15 Суперкупи на Англия - "Къмюнити Шийлд".
    •    Като социално отговорен клуб, „Ливърпул“ се гордее със своето богато наследство и с проактивната си роля и принос за развитието на местните общности чрез благотворителната си дейност. Фондация ФК Ливърпул има за цел да допринесе за промяната в качеството на живот на децата и младежите в Мърсисайд и извън него, а Програма „Червени съседи“ създава възможности за подобряване на средата на живот в района на Анфийлд (L4, L5 и L6).
    •   Ливърпул е глобален бранд, който чрез своята партньорска мрежа по целия свят създава редица търговски и бизнес възможности.
Следвай ни:

Още от Футбол свят

Виж всички