Манчестър Сити представи новото лого, което играчите ще носят на гърдите си по време на първия мач на отбора след възобновяването на Висшата лига срещу Арсенал. Вместо стандартния надпис на компанията "Etihad Airways", която е основен спонсор на отбора, на синята тениска ще бъди изобразено логото на кампанията "Cityzens Giving for Recovery", като по този начин клубът подкрепя битката с коронавируса.
Целта на кампанията е да се съберат 1 милион паунда, които ще отидат за подпомагането на засегнатите общности след пандемията от COVID-19. Самата организация обединява 9-те клуба под шапката на City Football Group, включващи още американските Ню Йорк Сити и Мелбърн Сити. Кампанията ще има за цел да направи положителна промяна за възстановяването на общности по целия свят, които са засегнати от вируса, като обедини даренията, средствата и ресурсите, които са събрани от City Football Group.
Carlsberg "Домът на Феновете" е новата секция на Sportal.bg за игри. С регистрацията си Вие ще можете да персонализирате Вашето съдържание и да участвате в нашите игри за страхотни награди.