Тази седмица Lexus доставиха последния LFA на един щастлив собственик. 40 от общо 500 бройки на модела са построени за Европа, като 4 от тях има "Нюрбургринг пакет". Германия се оказа най-големият пазар за японската супер кола - в него са потънали 15 бройки. Шест коли са отишли в Швейцария, 5 във Великобритания, 4 в Холандия и 3 във Франция. И това беше краят за LFA, но идва началото LF-LC.
Маркетинговият вицепрезидентът на Lexus Бриан Смит потвърди, че концептуалният LF-LC ще започне да се произвежда. Моделът дебютира миналата година на изложението в Детройт като хибрди 2+2 спортно купе с уникална предна решетка, вертикални халогени и дневни светлини в L форма. Има стъклен покрив, изпускателна система с 4 ауспуха и стопове "котлони". Ползва задно задвижване, предно разположен двигател със система Advanced Lexus Hybrid Drive.
Не е ясно къде в гамата на Lexus ще се подреди новият модел, но най-вероятно ще е по-скъп от повечето и ще се предлага в лимитирани количества. Не е ясно и с каква мощност ще разполага серийният модел, след като японците се отказаха от концептуалния хибрид. Вицепрезидентът намеква и за кросоувър и няколко SUV в бъдеще.