Бейзболът е спортът с най-много продадени билети през 2013 г. в световен мащаб, сочи доклад на световната бейзболна и софтболна конфедерация (WBSC). Според него американската игра е привлякла близо 150 000 000 зрители по стадионите, като три от професионалните лиги – американските Мейджър лийг бейзбол (МЛБ) и Майнър лийг бейзбол (MiLB) и японската Нипон профешънъл бейзбол (NPB), оформят Топ 3 сред всички спортни първенства на планетата през миналата година.
За пореден път МЛБ е най-посещаваната спортна лига в света с публика от 74 026 895 души по време на редовния сезон, което шестото най-голямо присъствие в историята на шампионата. На второ място е MiLB, която през 2013 г. е привлякла 41 553 781 запалянковци, с почти 275 000 повече в сравнение с предходната година. NPB пък заема трето място със своите 22 047 491 зрители по трибуните и изпреварва с над 7 000 000 фенове четвъртото най-посещавано първенство в света – Националната хокейна лига на САЩ и Канада (НХЛ).
В общия сбор пласирани билети за бейзболни надпревари през 2013 г. се открояват още продажбите на корейската лига КВО (6 743 940) и тайванската CPBL (1 459 072), както и на Световната класика '13 (885 212).
"Поздравяваме всички наши партньори от професионалните лиги за техния нарастващ успех. Тези цифри показват, че напук на непрекъснато множащите се възможности за ТВ изживявания, мачовете на живо на стадиона са по-атрактивни за публиката отвсякога", коментира съпрезидентът на WBSC Рикардо Фракари. Колегата му Дон Портър пък добави: "Зад тези цифри стоят страстни и всеотдайни запалянковци от всяка възраст, произход и култура."