Carlsberg "Домът на Феновете" е новата секция на Sportal.bg за игри. С регистрацията си Вие ще можете да персонализирате Вашето съдържание и да участвате в нашите игри за страхотни награди.
Алберт Попов и Александра Жекова се срещат с медиите
Един месец преди началото на Зимните олимпийски игри Procter & Gamble, глобален партньор на Международния олимпийски комитет и компанията, която стои зад марки като Head & Shoulders® и Duracell®, обявява подкрепата си към българката, международен шампион по сноуборд, Александра Жекова и нейната майка – Божана Жекова. Компанията изразява признанието си към майките с откриването на Семейната къща на P&G за втори път. Семейната къща на P&G е част от кампанията „Благодаря ти, Мамо”, която започна по време на Олимпийските игри в Лондон през 2012. Марките на P&G подкрепят всички майки и семейства на олимпийците в Сочи, включително Божана Жекова, майка на Александра Жекова, част от семейството спортисти на P&G.
Верни на своята мисия, марките като Pantene, Gillette и Fairy се обединяват, за да изградят отново Семейната къща на P&G за Сочи 2014. Тя е подарък за майките на олимпийците от целия свят подкрепа и услуга на всички спортисти, майки и семейства. Семейната къща създава “дом далече от дома”, където семействата на олимпийците да прекарват заедно в спокойна и приятна обстановка.
Разположена в Олимпийския парк в Сочи, Семейната къща ще бъде отворена от 8-ми до 23-ти февруари 2014г. и ще предложи на майките и семействата всичките удобства на истински дом. Марките като Pantene и Gillette ще предложат над 1 000 разкрасителни процедури, а марката Pampers - специални места за повиване на бебета и услуги за семействата с малки деца.
"В P&G вярваме, че зад всеки спортист стои една прекрасна майка”, казва Марк Притчард, Глобален директор Развитие на марките в P&G. „Тъй като марките на P&G са част от ежедневието на майките, те ги подкрепят в Семейната къща на P&G с услуги за всекидневните им нужди, така че всяко семейство да се чувства добре, когато е далече от дома."
Компанията изпраща майки на олимпийски спортисти от над 20 страни на Зимните олимпийски игри Сочи 2014, включително и Божана Жекова. Освен пребиваване в Семейната къща, P&G осигурява на г-жа Жекова билети за състезанията, в които дъщеря й Александра ще участва. Корнелия Софрони, Специалист Комуникации в P&G, коментира: "Радваме се, че имаме възможност да покажем нашата подкрепа към майките на спортистите и извън Семейната къща на P&G. Надяваме се, че това ще им даде възможността да гледат как тяхното дете постига мечтите си, състезавайки се на световната сцена."
"Това е един много вълнуващ и силен момент за мен – да отида в Сочи и да гледам на живо как моята дъщеря Сани се състезава за медал. Това е безценен момент за мен и моето семейство, тъй като винаги съм била далече, когато Сани се е състезавала. Възможността да присъствам на Зимните олимпийски игри Сочи 2014 е сбъдната мечта за мен като майка", споделя Божана Жекова.
"Това, че Procter & Gamble ще се грижат за майка ми в Семейната къща на P&G и ще й осигурят всички удобства на дома, докато е Сочи, означава много за мен”, казва Александра Жекова. - Знаейки, че майка ми ще е до мен и ще ме подкрепя, ми дава сили да се съсредоточа върху състезанията, без да се разсейвам.”
В допълнение на кратките филми “Best Job” /Най-добрата работа/ и “Kids”/Деца/, които спечелиха различни награди, P&G представя последното видео от кампанията „Благодаря ти, мамо” “Pick Them Back Up.” / Помогни им да се изправят отново/
Новото видео е посветено на моментите, в които майките са до децата си, за да ги вдигат, когато падат и да ги окуражат да опитат отново. Филмът разказва историите на четири майки на спортисти от различни краища на света и показва пътя, по който постигат мечтите си и важната роля на техните майки.
"Всички погледи са обърнати към спортистите, които ще участват в Олимпийските игри Сочи 2014, след като официалните списъци вече са обявени,” допълва Марк Притчард: “Марките като Pampers®, Ariel® и Tide® не живеят за финала, а са с нас всеки ден. Но вярваме, че няма по-силна история от тази на майката, която помага на своето дете да постигне целта си независимо от обстоятелствата по пътя. Затова ние искаме да отбележим този момент, отдавайки почит на човека, който помага на спортистите да стигнат до там – майката.”
Повече за кампанията „Благодаря ти, Мамо” може да намерите тук:
Carlsberg "Домът на Феновете" е новата секция на Sportal.bg за игри. С регистрацията си Вие ще можете да персонализирате Вашето съдържание и да участвате в нашите игри за страхотни награди.