Мегазвездата на Барселона Лео Меси прави уникални футболни трикове с кутийка Pepsi вместо с топка в новия клип на марката. С лансирането на кампанията, наречена “The trick”, световноизвестната безалкохолна напитка изгражда дългосрочна футболна платформа съвместно с четирикратния носител на титлата „FIFA играч на годината”.
30-секундният телевизионен клип започва с Лео Меси, който изпълнява футболен трик, но вместо с топка, той си служи с кутийка Пепси. В следващите кадри футболни фенове от цял свят се опитват повторят номера на Меси, вкарвайки в изпълнението си свой почерк. Всичко това става под ритмичните и зареждащи звуци на хитово парче, което пасва точно на енергията на клипа и поддържа ентусиазма на съревнованието.
“The Trick” е най-новата инициатива в духа на марката Пепси да уловиш вълнението на мига и част от глобалната кампания „Живей сега”. Целта й е да вдъхнови феновете от целия свят да изживеят момента със същата страст, която влагат във футбола. Вдъхновението за кампанията идва от предстоящото догодина световно първенство.
„Триковете с футболна топка са трудни, а когато се правят с кутийка стават още по-трудни”, споделя звездата на Барселона. „Чест е за мен да съм партньор на Пепси в тази кампания и заедно буквално да изпълним начален удар, който даде старт на една вълнуваща и емоционална футболна година.”
„Следващата година ще е бъде забележителна за футбола и футболните фенове от цял свят. Какъв по-хубав начин да влезем в тази година от този да успеем да вдъхнем забавление, вълнение и малко състезателски дух, предизвикани от една кутийка Пепси”, казва Кристин Патрик – старши вицепрезидент и главен маркетинг ръководител на Пепси.
От 2007 г. Куадрант Бевъриджис е официалният бутилировач за България на продуктите на PepsiCo (Pepsi, Mirinda, 7UP, Evervess), PLI (Lipton Ice Tea), Gat Foods (Prisun сокове и нектари), производител на трапезната вода Bellissima и официален вносител на спортната напитка Gatorade, а вече и на енергийната - Rockstar. Компанията е един от най-динамично развиващите се играчи на пазара, един от лидерите в негазираните напитки и водеща в сегмента на тихите напитки през последните години.
Лео Меси е официален посланик на Пепси от 2006 година. Той е единственият футболист в историята, който има четири последователни награди “FIFA играч на годината” и единственият с повече от 100 рекорда.