Ефектът Матей върна феновете на Тренто

Ефектът Матей върна феновете на Тренто
Завръщата на българската волейболна звезда Матей Казийски в италианския Диатек (Тренто) оказа страхотен ефект върху феновете на тима.

Само за два дни над 200 тифози на трентинци са подновили своята членска абонаментна карта за новия сезон за зала "Пала Тренто". Лозунгът на кампанията на клуба за абонаментни карти за сезон 2014/2015 година гласи "Емоцията да си номер 1", а на плакатът е именно Матей със своята фланелка с №1.

До 29 август феновете, които имат абонаментни карти от миналия сезон, ще могат да си ги подновят, а от 8 септември ще бъдат пуснати на свободна продажба сезонни билети.
Следвай ни:

Още от Волейбол

Виж всички