Сдружение "Бъдеще за Локомотив" предприе още мерки за развитието на едноименния пловдивски футболен клуб. Хора от реалния бизнес и с управленски опит се съгласиха да влязат в организацията, която от девет месеца издържа отбора от "Лаута". Това са Николай Неделчев, управител на Маркетингова комуникационна агенция, Михаил Георгиев, Изпълнителен директор на SKF BEARINGS БЪЛГАРИЯ, световен лидер в производството на лагери, Радко Врагов, икономист, специалист по маркетинг, както и Георги Дамянов.
"Всеки един от новите хора е успял човек в професионалната си реализация. Най-голямото преимущество е, че всички са кръвно свързани с черно-бялата идея и ще работят безкористно за нея. Основната цел за разширяването на управата на Сдружението е в съвсем близко бъдеще Локомотив (Пловдив) да заработи като модерна бизнес единица, а издръжката на клуба да не зависи от волята и настроенията на един човек.
Девизът "Заедно можем всичко" и занапред трябва да властва на "Лаута", защото е дошло времето, когато всеки един от нас трябва да се запита: "Какво да направя, за да оцелее Локомотив", а след това да чака радостни моменти с любимия отбор.
С привличането на нови членове искаме да покажем, че Сдружението е отворено към всеки, който иска да работи и да помогне на клуба", се казва в съобщение на Сдружението.