Ръководството на Ботев (Пловдив) сключи договор за партньорство със "Спорт Депо". Контрактът е за срок от 2 години и влиза в сила от първи август тази година, съобщават "канарчетата" на клубния уебсайт.
В рамките на споразумението клубът предоставя на "Спорт Депо" правото да използва клубното лого за брандиране, разпространение, реклама и продажба на продукти (спортно облекло и артикули) собствено производство и при собствен търговски риск.
Продуктите с логото на Ботев ще се разпространяват във обособените фен-корнери в магазините на "Спорт Депо" в страната, както и чрез онлайн продажби в сайта на веригата. Разработката, производството и цените на артикулите ще бъдат предварително съгласувани между двете страни. Клубът ще получава по 20 процента от приходите от всеки продаден продукт.
"Спорт Депо" се ангажира и със зареждането на клубния фен-магазин със своя серия артикули. В това число попадат и сезонни колекции от разнообразни стоки с марката на Ботев.
Привържениците на "Ботев" могат да очакват първите продукти на любимия отбор в магазините на "Спорт Депо" във втората половина на месец август.
снимка: botevplovdiv.bg
Carlsberg "Домът на Феновете" е новата секция на Sportal.bg за игри. С регистрацията си Вие ще можете да персонализирате Вашето съдържание и да участвате в нашите игри за страхотни награди.