Sportal.bg
Използвай App-а за
по-добро усещане
Отвори

Голът на Рамос е от засада

Голът на Рамос е от засада

Попадението на Реал Мадрид в редовното време във финала на Шампионската лига е от засада. Това отсече съдийският анализатор на Marca Андухар Оливер. Серхио Рамос е в засада в момента, в който Гарет Бейл продължава топката с глава към централния бранител. Реферът Клатънбърг се довери на страничния съдия и неправилно зачете гола. Същевременно дузпата на Пепе срещу Фернандо Торес е правилно отсъдена, заяви Оливер.

Последвайте каналите ни в:

Carlsberg "Домът на Феновете" е новата секция на Sportal.bg за игри. С регистрацията си Вие ще можете да персонализирате Вашето съдържание и да участвате в нашите игри за страхотни награди.

Регистрирай сe

Още от Футбол свят

Виж всички