Ръководството на Левски обмисля дълго различни варианти за спортната екипировка за сезон 2016/2017 година, като накрая взе своето решение. Между шест различни варианти "сините" се спряха отново на испанската компания Joma, която вече два сезона облича столичани, научи Sportal.bg. Управителният съвет на 26-кратните шампиони вчера до късно обсъждаше всичките варианти и предложения от водещи спортни фирми, като Macron, Puma, Uhlsport, Jaco и Errea. След много дискусии в крайна сметка от Левски, който търсеше качество и най-ниска възможна крайна цена, за да може екипите да бъдат по-достъпни за левскарите, се спряха на Joma.
Както е известно, испанската компания направи първи по рода си за България футболни фланелки, уникални за един клуб в годината на 100-годишния юбилей. Joma ще облича догодина отново и цялата детско-юношеска школа на "сините" на двете бази "Герена" и "Раковски". Първият отбор пък се очаква отново да бъде с ексклузивна фланелка, подобно на тази от 2014 година, която направи бум и влезе в историята на Левски като най-продаваната в първите 100 години от клуба.
Поради липсата на финансови възможности през първите шест месеца на 2015 година "сините" се отказаха от ексклузивна фланелка и избраха модела, с който играят през този сезон, което пък даде предимство на феновете да се сдобият с нея на по-ниска цена.
Carlsberg "Домът на Феновете" е новата секция на Sportal.bg за игри. С регистрацията си Вие ще можете да персонализирате Вашето съдържание и да участвате в нашите игри за страхотни награди.