Ферари решиха да дадат шанс на феновете си да станат част от онлайн представянето на новия червен болид за сезон 2016 във Формула 1. За целта италианският отбор стартира кампанията с #ReadySetRed, в която всеки, който публикува нещо в Twitter, Instagram или Facebook с този хаштаг, трупа точки. 10 топ на хората, събрали най-много точки, ще вземат участие в събитието. Пълните правила на играта можете да намерите ТУК.
Новата кола, с която Себастиан Фетел и Кими Райконен ще се борят за победата този сезон, все още няма име и не се знае кога ще бъде представена, но играта на Ферари свършва на 07 февруари. След това първият предсезонен тест започва на 22 февруари, така че най-вероятно събитието ще е в дните между двете дати.
Повече информация за Формула 1 можете да прочетете на сайта formula1.sportal.bg