Стилът на игра, налаган от Луис ван Гаал в Манчестър Юнайтед, предизвиква негативни реакции не само сред мнозина фенове на отбора, но и сред други фактори, които са много важни за клуба като цялo. Херберт Хайнер - шефът на най-големия спонсор на "червените дяволи" Adidas, направи дискретен коментар, в който заяви, че стилът не е точно това, което от компанията "биха искали да виждат". Въпреки това от германския концерн са доволни от първата година на партньорството си с Манчестър Юнайтед. Мегадоговорът трябва да донесе на "червените дяволи" над 750 милиона паунда през следващите 10 години.
"Бизнесът с Манчестър Юнайтед върви много добре. Продадохме повече фланелки, отколкото очаквахме. Доволни сме, макар и настоящият стил на игра да не е точно това, което искаме да виждаме. Успехът ни е доказателство, че Юнайтед не е просто един футболен клуб. Това е един от най-поддържаните спортни символи - с повече от 650 милиона фенове по целия сват", заяви Херберт Хайнер.