Някои от най-големите клубове в света, включително Арсенал, Челси, Байерн (Мюнхен), Барселона и Ювентус, обединяват сили, за да стартират нова социална мрежа за футболните фенове, която ще има за цел да постигне подобен на "Фейсбук" успех. Dugout.com е подписал партньорство с повече от 150 играчи. Гарет Бейл, Неймар, Джо Харт и Алексис Санчес са големите звезди, които са част от новия проект.
Профилите на отборите и играчите обещават да предложат уникално съдържание за феновете. Много ексклузивни интервюта, моменти зад кадър в съблекалните и други. Мрежата стратира този понеделник. Достъпът до нея ще е свободен и ще бъде промотиран на стадионите заедно с останалите глобални марки.
"Играта в днешно време е наистина глобална, а феновете не искат само да гледат мачове, те желаят да следват любимите си клубове и играчи в целия свят. На терена и извън него", сподели президентът на Dugout.com Елиът Ричардсън.