Как една заповед на СДВР може да се превърне в телевизия? Това не е въпрос към фокусника Астор, а идея, която президентът на волейболния ЦСКА Александър Попов ще превърне в реалност до седмици. Преди няколко месеца Столичната дирекция на вътрешните работи задължи "червените" да монтират в зала "Васил Симов" 8 камери за видеонаблюдение. В противен случай клубът беше заплашен, че ще играе мачовете си без публика, тъй като залата на 4-ти километър не разполага с описаните в наредбата за безопасност 3 аварийни изхода. Тогава Попов закупи възможно най-модерните камери, а сега с тяхна помощ ще направи собствен тв канал в Youtube. Камерите ще записват, а каналът ще излъчва всичко, което се случва в залата - тренировки, мачове и други събития. За хардкор феновете на волейболния ЦСКА ще се предават стари мачове на мъжкия и женския отбор, а родителите на децата от школата ще могат да гледат в реално време как тренират наследниците им, слушат ли треньорите и дали са си сложили наколенките, или пак ще се приберат вкъщи с насинени колена.
Това е третата мащабна инициатива на Сашо Попов, който преди две години започна да произвежда бира "Армейско", за да спаси ЦСКА от гладна смърт. Кампанията "100 сърца за ЦСКА" също помогна за оцеляването на клуба. Сега "червените" имат генерален спонсор - "Хиполенд", и са много по-спокойни.
Катерина Манолова, "7 дни спорт"