Николай Михайлов стартита свой моден бизнес

Николай Михайлов стартита свой моден бизнес

С изискано парти, посветено на 50 правила за успешен живот, един от най-известните модни брандове в света - Diesel, представи актуалната си зимна колекция, отбелязвайки 5-годишно присъствие в България. На събитието, чийто водещи бяха Радост Драганова и Атанас Георгив- N.A.S.O, стана ясно, че футболистът Николай Михайлов стартита свой моден бизнес именно с тази марка. За да уважат новото му начинание, в магазина на Diesel в столичния мол Serdika Center дойдоха много журналисти и гости от сферата на спорта, музиката, театъра, бизнеса и модата. Сред тях се открояваха Мария Петрова - съпругата на Боби Михайлов, която беше придружавана от момичетата от ансамбъла ни по художествена гимнастика, Михаела Филева и VenZy, моделката Юлия Кулиш, режисьорът Люси Иларионов и приятелката му - певицата Ани Хоанг, топ гримьорът Кирил Чалъков, стилистът Стоян Апостолов-Стоянски, Ива Атанасова и Денис Касъмов. Диляна Попова, Венета Харизанова, Биляна Йотовска, Дидо от Д2, Александър Сано и моделът Добри Добрев пък станаха „инфлуенсъри“ на бранда (от англ. Influence – влияние).

Именно те представиха новата колекция за езен-зима 2016. Този сезон Diesel предприема пътуване с градивните елементи на емблематичния стил на марката. Чрез смесването на рок, деним, милитъри и спорт е постигнато ново, високо-енергийно усещане. Кулминацията на вечерта беше преобразяването на Дидо и Биляна съответно в Diesel’s Devil и Diesel’s Angel.

Това стана пред очите на гостите и се превърна в атракция. Желаещите да се снимат с тях се редяха на опашка. Всики имаха възможността да си направят забавна снимка и с Ники Михайлов на специaлно подготвен колаж. Това беше реверансът на вратаря, който не успя лично да присъства на събитието заради мач с клубния му отбор Мерсин на следващия ден. Той обаче беше записал и специално видеопослание, с което поздрави всички гости и фенове на марката Diesel.

Следвай ни:

Още от Булевард

Виж всички