Мтел ще бъде генерален спонсор на футболен клуб ЦСКА и през следващия сезон – това обявиха представители на телекома и клуба по време на пресконференция на стадион „Българска армия”. От Мтел изказаха задоволство от представянето на тима в предишната кампания и изразиха желание партньорството с ЦСКА да се превърне в дългосрочен ангажимент.
Сътрудничеството между Мтел и ЦСКА стартира през септември 2016 г., като за по-малко от година Мтел осигури безплатни разговори между феновете на ЦСКА, неограничен интернет трафик към сайта на клуба, ексклузивни новини за ЦСКА, персонализирани ринг тонове, както и специални отстъпки за фенове на отбора в програмата за лоялни клиенти Мтел клуб.
Първият отбор на ЦСКА бе награден със специални подаръци от Мтел за доброто представяне през сезон 2016-17. Всеки от играчите получи уникална бройка от един от най-актуалните модели смартфони в момента – Huawei P10 – гравирана с емблемата на клуба и името на съответния футболист.
Подкрепата за ЦСКА е част от дългосрочната стратегия на Мтел да подкрепя спорта и в частност футбола в България. Телекомът е основен спонсор на редица спортни събития, както и на Българска федерация ски и Българска федерация Лека атлетика.
„Убеден съм, че след доброто представяне през този сезон, ЦСКА ще се цели още по-високо догодина, защото манталитетът е това, което отличава истинските шампиони от добрите отбори. А ЦСКА винаги е бил с манталитет на победител. Това е и нещото към което и ние в Мтел се стремим – да бъдем първи в това, което предлагаме”, сподели Симеон Донев, старши директор „Маркетинг” в Мтел.
„За нас е чест, че Мтел реши да продължи сътрудничеството си с ЦСКА. Няма как да не сме радостни от факта, че името на най-големия български телеком за втора поредна година ще грее на нашите фланелки. Всички в клуба сме единодушни, че с Мтел изградихме едно изключително полезно партньорство, което се надявам да се превърне в дългогодишно. Нека си пожелаем един успешен сезон, в края на който да се поздравим с 32-ра шампионска титла на България”, заяви изпълнителният директор на ЦСКА Трифон Попов.
За Мтел: Мтел е водеща компания на пазара на телекомуникации в България. Телекомът предоставя своите услуги на над 4,1 милиона клиенти. През 2016 година Мтел отчита приходи от 412 милиона евро, а сравнимата EBITDA e 125,6 милиона евро. Компанията има важна роля като двигател на икономиката и обществото с инвестиции, надхвърлящи 3,5 милиарда лева за последните 20 години. Телекомът предоставя на своите клиенти мобилни и фиксирани услуги, високоскоростен интернет и цифрова телевизия. С придобиването на blizoo Мтел става най-голямата компания в България по брой клиенти на фиксиран интернет и втората по големина по брой клиенти на ТВ услуги. В началото на 2017 година телекомът навлезе и на пазара на съдържание като стартира собствени спортни ТВ канали – Mtel Sport 1 и 2. Това, заедно с водещата позиция на Мтел на мобилния пазар, утвърждава компанията като лидер в сектора на телекомуникациите в България.
Компанията е част от Telekom Austria Group (TAG) – водещ телекомуникационен доставчик в Централна и Източна Европа с повече от 24 милиона клиенти. Към момента TAG оперира в осем държави: Австрия (А1), България (Мтел), Беларус (velcom), Хърватия (Vipnet), Словения (Si.mobil), Сърбия (Vip mobile), Македония (one.Vip) и Лихтенщайн (Telecom Liechtenstein). Приходите на Telekom Austria Group за 2016 година са 4,21 милиарда евро, а сравнимата EBITDA e 1,35 милиарда евро. Портфолиото на TAG включва гласова телефония, високоскоростен интернет и мултимедийни услуги, както и решения в областта на високите технологии, преноса на данни и онлайн разплащанията. Групата разполага със стабилен акционер в лицето на América Móvil – третата най-голяма телекомуникационна група компании в света.