Вход / Регистрирай се

Падън поведе на рали Италия след катастрофа на Мийк (снимки)

Падън поведе на рали Италия след катастрофа на Мийк (снимки)

Пилотът на Hyundai Хейдън Падън може да се похвали с лека преднина след сутрешните петъчни етапи от рали Италия – седми кръг от Световния рали шампионат. Той пое лидерството, след като Крис Мийк преобърна своя Citroen и остана без реални възможности за победа.

Мийк спечели два от петъчните етапи, а третата етапна победа си заслужи Юхо Ханинен с Toyota. Пилотът на Citroen и навигаторът му са невредими след инцидента, а основните щети са по дясната страна на автомобила. Сред настъпилата суматоха около случая на Мийк Есапека Лапи с Toyota също спечели етапна победа.

Падън е с 4.3 секунди пред Ханинен, а Мадс Остберг с частния си автомобил е само на една десета зад Ханинен на третата позиция. От Танак с Ford Fiesta е на 10 секунди зад Остберг, като между двамата през по-голямата част се движеше другият пилот на Hyundai Дани Сордо. Повреда в автомобила на испанеца обаче му костваше около минута спиране и той падна до деветата позиция.

Лидерите във временното класиране до момента Себастиен Ожие и Тиери Нювил срещат проблем с променливите трасета, като победата за Ожие изглежда все по-илюзорна.

Андреас Микелсен, който получи покана от Citroen за участие на рали Италия, е най-високо поставеният пилот на френския тим до момента, след като Мийк катастрофира, а съотборникът им Крейг Брийн се оттегли.

1. Хейдън Падън (Hyundai) – 46:55.7 минути
2. Юхо Ханинен (Toyota) - +4.3 секунди
3. Мадс Остберг (Ford) - +4.4 секунди
4. От Танак (Ford) - +14.7 секунди
5. Тиери Нювил (Hyundai) - +19.6 секунди
6. Яри-Мати Латвала (Toyota) - +21.8 секунди
7. Себастиен Ожие (Ford) - +37.7 секунди
8. Андреас Микелсен (Citroen) - +53.4 секунди
9. Дани Сордо (Hyundai) - +1:14.5 минути
10. Есапека Лапи (Toyota) – 1:18.8 минути

Следвай ни:

Още от Моторни спортове

Виж всички