Carlsberg "Домът на Феновете" е новата секция на Sportal.bg за игри. С регистрацията си Вие ще можете да персонализирате Вашето съдържание и да участвате в нашите игри за страхотни награди.
Агенция "Медиана", по поръчка на ЦСКА-София, е направила изследване сред 994 запалянковци на армейците от цялата страна за нагласата им спрямо процесите, засягащи червените фенове.
Според изследването, публикувано на официалния сайт на ЦСКА-София, става ясно, че запалянковците са разделени на три - 72 % мислят, че ЦСКА-София е ЦСКА, 18 % са объркани и мислят само за старото ЦСКА, а 10 % твърдят, че след фалита на армейците истинското ЦСКА е ЦСКА 1948.
Един от най-важните въпроси е за емблемата на ЦСКА. 79% от феновете отговарят, че е важно да се запази оригиналната емблема, 17% са на мнение, че тя е важна, но донякъде и само 4 % отговарят, че емблемата е без значение. Т.е., който спечели търга за емблемата, той до голяма степен ще бъде припознат като ЦСКА.
От проучването става ясно, че 34% от феновете имат доверие на ръководството на ЦСКА-София, а 31 % от анкетираните отговарят, че инвеститорите и спортното ръководство на ЦСКА-София са създали един стабилен отбор.
Carlsberg "Домът на Феновете" е новата секция на Sportal.bg за игри. С регистрацията си Вие ще можете да персонализирате Вашето съдържание и да участвате в нашите игри за страхотни награди.