Ford Focus RS идва за автомобилен салон София 2017

Ford Focus RS идва за автомобилен салон София 2017

На Автомобилното изложение в София, което ще се проведе между 14 и 22 октомври в Интер Експо Център, Ford ще представи множество нови и впечатляващи модели. Официална премиера за България и за автосалона ще направят изцяло новата Fiesta – моделът-бестселър на Ford в Европа за 2012, 2013, 2014 и 2015 г. – както и новото Ka+. Градските мъници ще зарадват любителите на компактни автомобили с изцяло новия си дизайн, технологии и икономичност. Към тях ще се присъедини и невъзпитаният Focus RS.

Новият Focus RS прави от 0-100 км/ч за 4.7 секунди, което го превръща в най-бързо ускоряващия RS модел досега и достига максимална скорост от 266 км/ч, задвижван от специално разработена версия на новия 2.3-литров EcoBoost двигател на Ford с максимална мощност от 350 к.с.

Изцяло новият Focus RS оптимизира ускорението с въвеждането на лонч контрол – за първи път в RS модел на Ford. С модела дебютира също и технологията за задвижване на всички колела с динамичен контрол на въртящия момент за изключителна тяга и сцепление с ненадмината пъргавина и скорост в завои. 4х4 системата следи сигналите от различни сензори в автомобила 100 пъти в секунда. За да осигури оптимална динамика, системата за задвижване на всички колела е калибрирана заедно със системата за електронна стабилност и по-специално базираното на спирачките векторно разпределение на въртящия момент, което работи паралелно с векторното разпределение на 4х4 системата. Максимум 70% от въртящия момент може да се прехвърли към задната ос, а до 100% – между което и да е от задните колела.

Водачите на Focus RS могат да избират между четири различни режима на шофиране и да настроят 4х4 системата, амортисьорите, електронната система за стабилност, отзивчивостта на волана и двигателя, и звука от ауспуха за оптимална динамика на пътя или пистата. Предлагат се режимите Нормален, Спортен и Писта, както и специален Drift режим, с който водачите постигат контролирано презавиване, дрифтейки по пистата.

2.3-литровият EcoBoost двигател в изцяло новия Focus RS споделя обща архитектура с изцяло алуминиевия 4-цилиндров арегат в новия Mustang и е значително променен, за да може Focus RS да осигурява 10% повече мощност. Двигателят се отличава с нискоинерционно двуструйно турбо с по-голям компресор, подобрени всмукателни характеристики и спортна изпускателна система с по-голям ауспух.

Следвай ни:

Още от Моторни спортове

Виж всички