Макларън най-после са се споразумели с Хонда за предварително прекратяване на договора за доставка на двигатели, стана ясно днес. Така от следващия сезон отборът от Уокинг ще стане клиент на Рено, а Хонда ще започнат да доставят на Торо Росо.
Завръщането на японския производител във Формула 1 с Макларън през 2015 не започна обещаващо и през следващите няколко сезона вместо положението да се подобри, представянето ставаше все по-слабо. Двигателите постоянно се разваляха и тимът бе в дъното на класирането при конструкторите. Отношенията между двете страни се влошиха и днес се стигна до официалният им край.
Според Autosport Макларън вече са подписали тригодишен договор с френския производител, което означава до началото на 2021 година, когато в сила ще влезе новият правилник за двигателите, тимът ще е с Рено.
Торо Росо също вече са стигнали до споразумение с Хонда, но не е ясно за колко години. Част от сделката между Рено, Торо Росо, Макларън и Хонда е и Карлос Сайнц младши, който също бе освободен от договора си с Ред Бул и догодина ще се състезава за заводския тим на Рено. Липсващият подпис засега е на Фернандо Алонсо, който все още не е решил дали ще остане в Макларън или не.
Повече информация за Формула 1 можете да прочетете на сайта formula1.sportal.bg