Kia подписа нов договор за спонсорство с UEFA Europa League

Kia подписа нов договор за спонсорство с UEFA Europa League

Днес Kia Motors стана Официален Партньор на UEFA Europa League. 3-годишният договор за спонсорство влиза в сила от сезон 2018/2019 и продължава до финала на UEFA Europa League през 2021г.

UEFA Europa League е най-голямото световно състезание по футбол за професионалисти, включващо 54 клуба в цяла Европа и телевизионна публика от над 980 милиона зрители. Като Официален Партньор, Kia ще предоставя по 90 автомобила за всеки финал на UEFA Europa League през 2019, 2020 и 2021г. Автомобилният парк ще бъде използван за транспортиране на съдии, делагати, официални и ВИП гости.

В допълнение Kia и UEFA ще организират за първи път съвместно ‘Trophy Tour’. Турнето ще предостави възможност на феновете от цял свят да видят своя идол на живо и да се запознаят с някои от легендите на футбола. Kia ще покани и младите европейски фенове да вземат участие в играта Official Match Ball Carrier, която ще им осигури присъствие на терена и подаване на футболната топка на съдията преди старта на всяка среща от европейското първенство.

Tae Hyun (Thomas) Oh, Изпълнителен вицепрезидент и Главен оперативен директор на Kia, заяви: „Изключително сме развълнувани от факта, че удължаваме парньорството си с UEFA, споделяйки вълнението и страстта към футболната игра. Сътрудничеството с UEFA ни дава възможност да популяризира още повече бранда и да затвърди имиджа на Kia като модерен производител на качествени автомобили. UEFA Europa League е един от най-конкурентните световни футболни турнири, който предоставя на нашия бранд вълнуваща платформа за контакт с нашите настоящи и бъдещи клиенти по целия свят.”

Guy-Laurent Epstein, Маркетинг директор на UEFA Events SA, каза: „В годините имаме изградени стабилни парнтьорски отношения с Kia Motors и с нетърпение очакваме да затвърдим сътрудничеството си с UEFA Europa League. Ще работим заедно по отношение ангажираността на феновете в Европа чрез първата глобална обиколка Trophy Tour, която ще позволи на футболните запалянковци от цял свят да се срещнат със своите идоли и легенди във футбола. С доказан бранд и добър партньор като Kia сме сигурни, че следващите 3 години ще бъдат още по-успешни и вълнуващи.”

Следвай ни:

Още от Моторни спортове

Виж всички

Водещи Новини

Видео акценти