Британският състезател и четирикратен световен шампион във Формула 1 Люис Хамилтън е новият глобален посланик на мъжкото облекло на Tommy Hilfiger, както и на колекциите Hilfiger Collection, Tailored и бельото и банските костюми. Партньорството отразява стратегическия ангажимент на Томи Хилфигър да надгражда върху наследството на бранда и да стимулира по-нататъшното развитие на бизнеса, привличайки следващото поколение фенове към марката.
"Винаги съм се възхищавал на невероятната издръжливост на Люис по време на състезания, както и на уникалния му стил извън пистата, който отговаря на новото поколение Tommy Guys", каза дизайнерът на модната къща. "Той е изградил своята невероятна състезателна кариера със страст, отдаденост и изключително упорита работа - ценности, които аз също влагах, когато основавах моята марка. Имаме история с Формула 1 и това партньорство се основава на нашата традиция за сътрудничество в света на моторните спортове."
"Също като Томи Хилфигър, и аз вярвам, че модата и иновациите помагат за подчертаване на индивидуалността и за разчупване на конвенциите", каза Люис Хамилтън по повод сътрудничеството си. "Дизайните на Томи ме вдъхновяват да бъда смел в избора си на дрехи извън пистата. Това ми помага да изразя своята креативност и еклектичен стил със самочувствие."
Интегрираната кампания за мъжките колекции е заснета от фотографа Микаел Янсон на пистата Поконо, в Пенсилвания, САЩ и ще стартира през пролетта на 2018 г. Кампанията за мъжките колекции на TOMMY HILFIGER ще тече паралелно с тази за дамските колекции, чийто посланик е супермоделът Джиджи Хадид. Двете кампании се срещат във видео, в което Люис Хамилтън и Джиджи Хадид се качват в Mercedes-AMG GT S на пистата "Pocono Raceway". Видеото е режисирано от Мат Барон и представя реакциите на двамата докато всеки от тях застава зад волана на автомобила.