Формула 1 стартира глобална маркетинг кампания за пръв път в своята история. Нейната основна цел е да се пресъздаде усещането за спорта, показано през очите на най-запалените фенове.
Кампанията стартира с едноминутен видеоклип седмица преди началото на сезона в Мелбърн, Австралия. Промотира се ново мото: Engineered Insanity, което за съжаление не може да се преведе достатъчно съдържателно на български. Буквално се превежда като "проектирана/инженерна лудост", но на английски има допълнителен смисъл, тъй като е постигната игра на думи: engineered съдържа в себе си и думата engine (двигател).
Ели Норман, която е маркетинг директор на Формула 1, заяви: "Искаме да създадем осезателна промяна в начина, по който хората възприемат Формула 1. Кампанията променя фокуса от нашия отделен свят към феновете, които обичат този спорт. "
Концепцията за феновете на първо място няма да се изчерпва само с подобни видеоклипове. Идеята е почитателите да бъдат активно ангажирани с любимия спорт. Обещанията са за организиране на различни дейности по време на самите състезания, които да въвличат реално аудиторията.
Повече информация за Формула 1 можете да прочетете на сайта formula1.sportal.bg