Точно в 22:00:00 ч. в събота, 20-ти януари, Краси Георгиев приключи голямо си благотворително предизвикателство - 36 часа бягане по пътека. Въпреки всички трудности, с които се сблъскаха ултарамаратонецът и екипът му, целта беше постигната.
"Бяха много тежки 36 часа, но човек, когато реши нещо, го прави. Най-важното е, че помогнахме на тези готини малки герои. Аз само бягам, те са героите." - каза Краси веднага след като слезе от пътеката.
Една от най-радващите новини за целия екип на "36 часа" не е самото спортно постижение, а небивалият успех на нестандартната дарителска кампания, насочена към "малките герои", за които говори Краси. По време на 36-те часа бягане на ултарамаратонеца, непосредствено до него беше поставена втора пътека. Тя беше предвидена за всички желаещи да подкрепят каузата на инициативата - набиране на средства за спортни активности на преборили рака деца. За целта за всеки изминати 100 метра на втората пътеката посетителите бяха приканвали да даряват по поне 1 лв. в специална брандирана кутия. Успоредно течеше и кампания чрез мобилно приложение.
"Благодарение на изключителния медиен и обществен интерес към кампанията, на втората пътека през всички 36 часа от предизвикателството имаше поддръжници, дори през нощта. Пристигаха хора от различни краища на страната, които искаха само да бягат рамо до рамо с Краси за около 5 минути и да дадат своя принос за каузата. Хората бяха на най-различни възрасти - от деца до хора надхвърлили 70-те. Сред решилите да вдъхнат кураж на Краси, бяха и някои от децата "сървайвъри", за които се набират средствата. Подкрепиха го и много известни личности и спортисти, сред които алпинистът Боян Петров и боксьорът Кубрат Пулев." - разказва Венелина Величкова от агенция за комуникации и дигитален маркетинг "all6" - един от основните организатори на кампанията и събитието.
Снимки: Георги Даскалов
Какви са точно резултатите от кампанията, каква е сумата от набраните на място и по банков път средства, колко души са бягали на втората пътека, колко минути е почивал Краси през 36-те часа, колко калории е изгорило тялото му, с какво се е хранел, какви са били най-сериозните проблеми и стимули за справяне с тях - за всички това ще разкажат Краси, екипът му и хората от Сдружение "Деца с онкохематологични заболявания". Ще бъдат обявени и последващи планове за инициативи на ултрамаратонеца. Резултатите и подробностите ще бъдат обявени в 12 ч. на обяд на 22-ри януари (понеделник) на етаж 3 в Park Center Sofia.
Основни организатори на предизвикателството "36 часа" са агенция за дигитален маркетинг и PR "all6", сдружение "Деца с онкохематологични заболявания", Park Center Sofia и "Roobar". Сред основните партньори са куриерска компания "Ин Тайм" - оторизиран представител на услугите на UPS за България, спортен клуб "Бегач", Questers, Wness TV, Fina Style - център за масажи, Running zone, Life Fitness Bulgaria и DRace. Медийни партньори са Дневник, Sportal.bg, списание 360 градуса и Run BG.
Снимки: Георги Даскалов
Повече за "36 часа": https://goo.gl/g66BW4
Фенстраница на Краси Георгиев: https://goo.gl/yegLTu